Kraina Inspiracji Moni

Blog stworzony z miłości do rękodzieła, poprzeplatany moim życiem.

9 gru 2013

Seriami :D

No i teraz najfajniejsze. No przynajmniej dla mnie :D
Z nudów, a może trochę z chęci stworzenia czegoś, bo ręce świerzbią jak się tak siedzi i nic nie robi.
Najpierw powstała kamizelka. Było chłodnawo, a tak po plecach ciepło a i ręce swobodne.
No i się zaczęło...


Mojemu Maluszkowi zrobiłam bolerko, choć jak się okazało póki co nosi je zupełnie ktoś inny.
Z braku innego pomysłu dorzuciłam kwiatuszka.


Stwierdziłam, że trochę przykrótkie to bolerko jest. No i zrobiłam tonikę. Super mięciutka, super cieplutka. Całkiem fajne guziczki.

No i dla moich siostrzenic.


Się rozpisałam. Maluch potrzebuje atencji, więc wracam do zabawy klockami i do czytania książeczek o kotkach :D

0 Zostaw po sobie choć mały ślad :) Pozdrawiam!:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i pozostawiony po sobie ślad!
Zapraszam ponownie :)