Kraina Inspiracji Moni

Blog stworzony z miłości do rękodzieła, poprzeplatany moim życiem.

7 gru 2013

Zupełnie nie te święta :]

No i zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i o dziwo mam ochotę wspomnieć z goła o innych świętach.
W kwietniu tego roku miałam mały problem. Teściowa miała koszyk wielkości koszyka sklepowego, a ponieważ święcenie jajek się zbliżało ogromnymi krokami postanowiłam wziąć się za robotę.
Znalazłam sposób w internecie i wydziergałam własny koszyczek do święconki.


Do kompletu zrobiłam ozdobnego kuraka :]

Teraz koszyk jest używany do transportu lalek i małych misiów :]
Moja córka ma niekończącą się wyobraźnię . Oby tak dalej.

0 Zostaw po sobie choć mały ślad :) Pozdrawiam!:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i pozostawiony po sobie ślad!
Zapraszam ponownie :)