Kraina Inspiracji Moni

Blog stworzony z miłości do rękodzieła, poprzeplatany moim życiem.

5 paź 2014

druga część "być kobietą"

Od kilku dni zastanawiam się nad swoim życiem, tym jak wygląda, jak się zmienia i co chciałabym inaczej...
Do przemyśleń skłoniło mnie wyzwanie u Jest-rudo. Super sprawa bo siedząc w domu zapominam czasami, że w lodówce jest lakier do paznokci (tak w lodówce, zimno przedłuża życie lakieru), a w łazience kosmetyki, które sprawiają, że widać oczy i usta ;)
Trzeba sobie przypomnieć jak to jest być kobietą. Kolejne punkty z listy
pomagają mi w tym bardzo.
A oto dzisiejsze propozycje :)

3. Przyjaźń

4. Boso

5. Subtelnie


12. Mam ochotę na...

Tyle na dziś. Mam czas do 15.10 :) myślę, że się uda... A przy okazji trochę o siebie zadbam... No bo jak z nieuregulowanymi brwiami (co mi się już na szczęście nie zdaża) pokazać make-up ;)

Pozdrawiam!
Moninia

0 Zostaw po sobie choć mały ślad :) Pozdrawiam!:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i pozostawiony po sobie ślad!
Zapraszam ponownie :)