Kraina Inspiracji Moni

Blog stworzony z miłości do rękodzieła, poprzeplatany moim życiem.

19 kwi 2014

mało rozgarnięty początek świąt :)

Już sobota... Siedzę sobie i czekam na ciasto, które się piecze... Posiedzę jeszcze, więc korzystam z możliwości i poklikam sobie. Rano raczej nie bedę miała możliwości...
Jajka już ufarbowane... Niewiele zostało do zrobienia :)
Jeśli myślałam, że będę miała trochę czasu na dzierganie, to się mocno pomyliłam. No, ale nie ma tego złego... Podzieliłam robótkę na części więc troszkę jednak do przodu poszło :)

Malutka i ja dziś tworzyliśmy życzenia dla was wszystkich, to znaczy ja trzymałam tablet, a ona pisała :)


Wesołego Alleluja!!!
Życzą Ślubny, Malutka i ja :D

0 Zostaw po sobie choć mały ślad :) Pozdrawiam!:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i pozostawiony po sobie ślad!
Zapraszam ponownie :)